Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/spindeforeningen.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/spindeforeningen.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600

Lokalgrupper

Lokalgruppen Østjylland

Lokalgruppen i Østjylland mødes hver 3. tirsdag på biblioteket i Harlev kl. 18:30-21:30.
Medbring selv kaffe/te – kagebagning går på omgang. Hold derfor øje med opslag i Spindeforeningens Facebook-gruppe, hvor du skal tilmelde dig.

Lokalgruppen Fyn

Lokalgruppen på Fyn mødes på Broskolen i Årslev lørdage, son annonceres i facebookgruppen i forvejen. Kl. 10-16. Medbring selv forplejning, der er mulighed for at koge vand til te og kaffe.

Lokalgruppen Sønderjylland

Lokalgruppen i Sønderjylland mødes den 1. torsdag i hver måned kl. 19-22 hos Hanne Nothlev. Vi mødes ikke i juli og august. Hold øje med opslag på Spindeforeningens Facebook-gruppe og Forum. Hanne giver kaffen, og vi skiftes til at have kage med. Deltagelse koster 20 kr. pr. person, og Hanne vil gerne have tilmeldinger til aftenen. Hannes adresse er Gl. Oksevej 2, Bjerndrup, 6200 Aabenraa.

Spindegruppe Viborg

Vi mødes privat hos hinanden den 1. mandag i måneden. Meld dig ind i Spindeforeningen, for at få mere at vide.

Spindeaften – Vestjylland

Lotte Therese Buch holder åben spindeaften den 3. tirsdag i måneden (undtagen ferier og helligdage) i tidsrummet kl. 19:00-22:00. Du kan frit komme og gå som det passer dig, Lotte har kaffe og te på kanden. Medbring din egen rok og fibre. Spindeaftenerne er også for ikke-medlemmer, og tilmelding er ikke nødvendig.
Adressen er: Sdr. Hallumvej 21, Kvong, 6800 Varde. Lotte har tlf. 60 88 79 67.

Spindeaftener –  Them
Vi mødes hver 3.uge skiftevis tirsdag og torsdag.
Der annonceres i FB-gruppen.