Lokalgrupper

Medlemmer af spindeforeningen mødes i lokalgrupper rundt omkring i Danmark.

Med jævne mellemrum mødes vi på biblioteker, borgerhuse og lignende og hygger os med fibre og spind. Det er altid hyggeligt og en god måde at lære hinanden at kende på.

Nedenfor kan du se, om Spindeforeningen har en lokalgruppe tæt på dig. Send en mail og hør, hvornår vi mødes næste gang

Lokalgruppen i Harlev mødes hver tredje tirsdag, kl. 18.30-21.30 på Harlev bibliotek. Det annonceres altid på facebook. Tag selv kaffe/the med, og gerne tallerken/ske i tilfælde af at nogen tager kage med. Vi er ca. 4 – 10 spindere i forskellig alder. Vi spinder og hygger, viser frem hvad vi har lavet, og inspirerer hinanden. Det er også altid nogen som kan give gode råd, hvis du trænger hjælp til at komme i gang. Gruppen er for medlemmer af Spindeforeningen, men du må gerne komme et par gange for at se om det er noget for dig inden du melder dig ind. Kontaktperson Tone Fogh, tone.fogh@mail.dk

Lokalgruppe Ishøj: Den 2. tirsdag i måneden fra 11-19 i Brohuset, Vejlebrovej 45, 2635 Ishøj – og man kommer og går som det passer ind. Ingen skal være der i hele tidsrummet – bortset fra arrangør (i hverfald til en start) Der er tebreve og neskaffe – og lidt sødt til kaffen (måske nogen bager en kage) Annonceres som begivenhed i FB gruppen – og med tilmelding. Kontaktperson Sanne Mikkelsen 23466833

Lokalgruppe i Brædstrup (mellem Horsens og Silkeborg),

For tiden afholder vi møder i min butik: Garngalleriet, Bredgade 43, 8740 Brædstrup.

Vi mødes hver 3. uge, skiftevis tirsdage og torsdage kl 19 - 22.

Der inviteres til spindemøder via FB begivenheder.

Kontaktperson: Birthe Morsbøl Pedersen

Lokalgruppe Roskilde: Fyraftensspind. Vi mødes den 3. onsdag i hver måned på Ågerup Bibliotek, Gundsølillevej 2,4000 Roskilde. Tidsrummet 16-20. Annonceres altid som begivenhed i fb –gruppen. Der serveres te og neskaffe. Man medbringer selv krus og madpakke. Vi er alle passionerede spindere og der bliver spundet både på traditionel rok og e-spinnere med alle slags fibre.

Kontaktperson Laila Knudsen

Den Sønderjyske Spindegruppe mødes 1. torsdag hver måned hos Hanne Nothlev i Åbenrå.  Vi skiftes til at tage kage med og betaler hver gang 20,- pr person for kaffe/te.

Viborg lokale spindegruppe mødes hver 3. uge på skiftende hverdage som der bliver stemt om blandt gruppens deltagere. Vi lægger vores møder i uger forskudt fra Harlev og Brædstrup, da flere kommer disse steder. Møderne bliver altid annonceret på facebook.

Vi mødes på Viborg bibliotek og flytter lidt rundt, hvis der er arrangement på biblioteket. Kig i så fald i børneafdelingen. Vi mødes fra 18-22. Mange spiser sammen, Solskin henter bowls efter bestilling.

Kontakt Solskin på 30116247 eller solskinmail@gmail.com